Rapporter

2013

M. M. Davari. An insight into rolling resistance and tire wear: Fundamentals, modeling and experiment. KTH Royal Institute of Technology, Center for ECO2 Vehicle Design, ‎‎ Sweden. ‎TRITA-AVE 2014:01. [ISSN 1651-7660],‎ 2013.

2007

L. Drugge, M. Reijm and F. Åhlander, Kartläggning av kritiska sektorer för kontaktledningssystem. Research report, Royal Institute of Technology, Sweden, 2002. (In Swedish)

1998

A. Berghuvud and A. Stensson, Ore Wagon-Track Interaction in Curves at Malmbanan/Ofotbanen - the Influence of Dual Point Wheel-Rail Contact. Research Report 1998:05, Luleå University of Technology, Sweden, 1998.

1996

A. Berghuvud and A. Stensson, Simulations of Vehicle-track Interaction. Report 2.2. Wagons (In Swedish: Gångdynamiska simuleringar, Rapport 2.2 Vagnar i utredningen "30 ton på Malmbanan"), Banverket, Sweden, Nov. 1996.

A. Berghuvud and A. Stensson, Gångdynamisk analys av tre olika malmvagnar på Malmbanan. Research Report 1996:06, Luleå University of Technology, Sweden, 1996. (In Swedish)

1991

A. Stensson and A.B. Nordmark, Chaotic Vibrations of a Spring/mass System with a Unilateral Displacement Limitation. Research report 1991:01, Luleå University of Technology, Sweden, 1991.

Innehållsansvarig:Mikael Nybacka
Tillhör: Fordonsdynamik
Senast ändrad: 2015-04-14